open

Nasi partnerzy know-how

SMCG The Sales & Marketing Consulting Group

SMCG jest wiodącą, światową firmą konsultingową, która specjalizuje się we wsparciu Działów Sprzedaży a szczególnie działań z zakresu Key Account Management. Tworzy i realizuje skuteczne strategie sprzedaży, wynikające z możliwości i potrzeb klienta. Wspiera klientów realizując szkolenia sprzedażowe dla KAM.

Naszą pracę można rozpatrywać w dwóch głównych obszarach: 1. Analiza prowadząca do strategii i planów. 2. Wsparcie w realizacji planów, by osiągnąć cele komercyjne. Jesteśmy zainteresowani zagadnieniem budowania długoterminowych relacji ze strategicznymi klientami.

Opracowaliśmy szereg narzędzi wsparcia, materiałów i programów wspierających rozwój relacji z klientem. Nasze podejście jest bardzo elastyczne i dostosowane do specyficznych potrzeb klienta.

Nasze zaangażowanie może wahać się od udziału w kwartalnym spotkaniu sprzedażowym, do zatrudnienia członków naszego zespołu jako interim menedżerów, którzy pracują razem z zespołem klienta. Sercem całej pracy jest chęć połączenia celów handlowych z codziennymi działaniami w terenie - zależy nam zarówno na realizacji celów komercyjnych jak i osobistych.



Łączymy cele firmy i jej strategię z wdrożeniem



Richard Ilsley

SMCG Managing Partner

SMCG Fakty

Od 1993 z naszych usług skorzystało wielu klientów w tym: Sony, Pepsi, Xerox, SCA, Bayer, HSBC, Gillette.


Współpracujemy naukowo z wieloma uczelniami biznesowymi w Wielkiej Brytanii.


Prowadzimy największą na świecie, zamknięta grupę dyskusyjną KAM na portalu LinkedIn - ponad 70 tys. osób.


Wspólnie z wieloma nauczycielami akademickimi i badaczami wydajemy KAM Journal.

  •   ul Sędziwoja 61 lok. 2,
         61-063 Poznań
  •   +48 695 350 534
  •   +48 61 870 81 77
  • info@sellvision.pl

Drodzy Państwo

Jeżeli zaciekawiła Państwa nasza oferta obejmująca szkolenia sprzedażowe, szkolenia dla KAM oraz dla menedżerów sprzedaży, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Informa­cje kontaktowe są aktuali­zowane na bieżąco, możecie Państwo wybrać dogodną dla siebie formę kontaktu z naszą firmą. Dziękujemy za zainteresowanie.