SMCG jest wiodącą, światową firmą konsultingową, która specjalizuje się we wsparciu Działów Sprzedaży a szczególnie działań z zakresu Key Account Management.
Tworzy i realizuje skuteczne strategie sprzedaży, wynikające z możliwości i potrzeb klienta. Wspiera klientów realizując szkolenia sprzedażowe dla KAM.
Naszą pracę można rozpatrywać w dwóch głównych obszarach: 1. Analiza prowadząca do strategii i planów. 2. Wsparcie w realizacji planów, by osiągnąć cele komercyjne.
Jesteśmy zainteresowani zagadnieniem budowania długoterminowych relacji ze strategicznymi klientami.
Opracowaliśmy szereg narzędzi wsparcia, materiałów i programów wspierających rozwój relacji z klientem. Nasze podejście jest bardzo elastyczne i dostosowane do specyficznych potrzeb klienta.
Nasze zaangażowanie może wahać się od udziału w kwartalnym spotkaniu sprzedażowym, do zatrudnienia członków naszego zespołu jako interim menedżerów, którzy pracują razem z zespołem klienta. Sercem całej pracy jest chęć połączenia celów handlowych z codziennymi działaniami w terenie - zależy nam zarówno na realizacji celów komercyjnych jak i osobistych.
Łączymy cele firmy i jej strategię z wdrożeniem
Richard Ilsley
SMCG Managing Partner
Od 1993 z naszych usług skorzystało wielu klientów w tym: Sony, Pepsi, Xerox, SCA, Bayer, HSBC, Gillette.
Współpracujemy naukowo z wieloma uczelniami biznesowymi w Wielkiej Brytanii.
Prowadzimy największą na świecie, zamknięta grupę dyskusyjną KAM na portalu LinkedIn - ponad 70 tys. osób.
Wspólnie z wieloma nauczycielami akademickimi i badaczami wydajemy KAM Journal.