Trener i doradca biznesowy od 2010 roku. Przez wiele lat szkolił pracowników w zakresie europejskich standardów obsługi klienta i sprzedaży, managementu, organizacji i optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa • Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych z zakresu prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji, obsługi klienta w • Karierę zawodową zaczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie z branży sanitarnej i grzewczej • Przez 12 lat związany był ze światowym liderem branży sportowej, firmą Decathlon. Pierwsze doświadczenia menedżerskie zdobywał w Decathlonie we Francji, jako kierownik działu sklepu (1,5 roku), następne, jako dyrektor pierwszego sklepu w Polsce (5 lat), aż wreszcie będąc dyrektorem operacyjnym Decathlonu w Polsce (5 lat) • Miał okazję w praktyce przeżyć i wraz z firmą pokonać trudności, związane z brakiem rentowności i stagnacją, wynikającymi z niedopasowania biznes modelu do potrzeb Polaków oraz kłopoty organizacyjne, związane z bardzo dynamiczną ekspansją firmy w Polsce