Uczestnicy wcielają się w rolę spadkobierców niedużej firmy produkującej parasole. Zawirowania własnościowe powodują trudności w realizowaniu zamówień. Część klientów odchodzi do konkurencji. Cele jest teoretycznie prosty - podnieść sprzedaż, żeby opróżnić magazyny. Gra indywidualna, bądź do rozegrania w 2-osobowych zespołach. Czas rozgrywki 4 godziny.
Niewykorzystanie mocy przerobowych fabryki to bolesny problem dla każdego zarządu firmy. Najlepiej w takiej sytuacji , dynamicznie zwiekszyć sprzedaż, aby fabryka pracowała chociaż na 60% swoich możliwości. Uczestnicy gry jako zespół rozwoju biznesu dostają zadanie rozwiązania problemu wysokich kosztów i niskiego "obłożenia" produkcji . Rozgrywka trwa 5 godzin i jest podzielona na trzy tury: problemową, sprzedażową i negocjacyjną.
Gra koncentruje się na efektywnym planowaniu działań sprzedażowych. Optymalizacja doboru klientów i ułożenia planu pracy daje zarówno lepszy efekt sprzedażowy, niższe koszty jak i mniej stresu w pracy handlowca. Uczestnicy pracują w zespołach 2-osobowych. Czas rozgrywki 3 godziny.
Krótki materiał o zastosowaniu gier sprzedażowych w rozwoju kompetencji handlowca.
Nadmiar bodźców w obecnych czasach powoduje, że o naszą uwagę konkuruje niespotykana do tej pory ilość informacji. Naturalnie dokonujemy szybkiej selekcji i bronimy się przed ich nadmiarem. Przy dokonywaniu szybkich wyborów udział emocji jest znaczny, więc wybieramy to co przyjemne, znane i to co dostarcza nam rozrywki.