Gra symuluje środowisko funkcjonowania firmy w zmiennych warunkach rynkowych. Uczestnicy podejmują szereg decyzji przed jakimi codziennie staje właściciel firmy. Gra przebiega w postaci rozgrywki turowej. Uczestnicy po każdej turze wyliczają swoje wyniki finansowe. Wygrywa zespół, który osiągnie najlepszy wynik. Optymalna wielkość grup 2 osoby, maksymalnie 4. Na sali może grać do 6 grup. Gra trwa 7 godzin.
Celem gry jest wykorzystanie potencjału tytułowego hitu eksportowego na nowych rynkach. Gra składa się z tur. Pierwsza to analiza sytuacji wybór rynków i partnerów dystrybucyjnych. Druga tura to negocjowanie umów partnerskich. Kolejna tura to wybór strategii marketingowych na wybranych rynkach. Ostatnia tura to zrządzanie efektywnością w relacji z partnerami na poszczególnych rynkach. Czas rozgrywki to 7 godzin.
Rozgrywka toczy się w realiach firm technologicznych. Uczestnicy tworzą zespoły, które walczą o środki "aniołów biznesu". Następnie należy doprowadzić do rozpoczęcia działalności i co najważniejsze przyciągnięcie klientów , która doprowadzi do progu opłacalności przedsięwzięcia . Gra trwa 7 godzin.
Jakie kompetencje rozwijają gry strategiczne.
Nadmiar bodźców w obecnych czasach powoduje, że o naszą uwagę konkuruje niespotykana do tej pory ilość informacji. Naturalnie dokonujemy szybkiej selekcji i bronimy się przed ich nadmiarem. Przy dokonywaniu szybkich wyborów udział emocji jest znaczny, więc wybieramy to co przyjemne, znane i to co dostarcza nam rozrywki.